czwartek, 13 lutego 2014

Od Remarin'a C.D Lilia

Szybko stanąłem przed waderą.
-Co ty robisz? - zapytała wadera
-Nie są z naszej watahy... - wyszeptałem
-Przecież nie musisz wszystkich znać! - krzyknęła
-To czemu na prawie każdym drzewie jest strażnik lub zwiadowca? - zapytałem dostrzegając w śród nich Talon'a...
Wilczyca zaczęła się rozglądać.
-To nic nie...
-Mów ciszej... bo nas usłyszą... - powiedziałem do niej
Postanowiłem zrobić teatrzyk i uśmiechnąłem się szczerze
-No heja chłopaki - podszedłem do nich - co was tak ta wadera przyciąga? - zapytałem
Nie dawałem im odpowiedzieć
-Niestety muszę wam uświadomić że ona jest moja.. - uśmiechnąłem się - i nikomu jej nie oddam... - chciałem mówić dalej ale wilk mnie walnął
-To bolało... - wyszeptałem wstając z ziemi - na prawdę chcesz się bić?
-Zamilcz szczeniaku!
-Skoro tak bardzo chcesz... - zmieniłem się w człowieka
W mgnieniu oka wzleciałem w powietrze, i zacząłem się kręcić, tak szybko ze aż było słychać jak moje ostrza tną wiatr i  jednej chwili runąłem na ziemię.
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiHC9mCdjSMv2jc3Ian6avkLohyphenhyphenK2swtLw8GOECWqgdLwgxtUlwR8EBRJ-sUWK2lRF3v_KY36HY-5lapPKuVuKeHNcaOiXsQeUYQBZlWHPPN1u3lMxg2SFiC8uH7N-p_exreFWXi94I6Mcl/s1600/Rivaille+Levi+3D+Maneuver+Gear+Cape+Male+Anime+Zerochan+Shingeki+no+Kyojin+Attack+on+Titan+HD+Wallpaper+for+Desktop+PC+Laptop.jpg 
Zabijając za jednym zamachem dwóch 
-pozwalam Ci uciekać - powiedziałem bez uczuciowo do ostaniego, który obficie krwawił mimo że go nie dotknąłem, oto moc moich ostrzy... 
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEh_Y1vg7gJTIIh84QGE1eaR2GQmt-EeGNZJdxyOXSaT1gCZ-ZPdtWrwAeehIsImIikm7fywvVWnmY2OS5CtGbfFvvjqqXfZaKFB8hxvyZiK2eHtTmZFclL06GmliexeIU9jp43vinEQEr0/s1600/blood+polychromatic+rivaille+shingeki_no_kyojin+souya_touki+sword+weapon+yellow_eyes+hd+wallpaper+attack+on+titan+shingekin+no+kyojin+%5Banimefullfights.com%5D.jpg
 Wilk uciekł tak jak powiedziałem. Stanąłem prosto i dałem znak zabójcą że mogą się nim zająć . Po czym podszedłem do wadery. 
-Nic Ci nie jest? - mruknąłem z ponura miną, która by mówiła, że zaraz cie zabije 
-nie.. - przełknęła ślinę
Odwróciłem się by zobaczyć czy wilk jeszcze tam jest... nie ma
-Co oznacza ten znak? - nagle usłyszałem waderę, kiedy na nią spojrzałem ona wskazywała na zieloną pelerynę.
-Kiedyś były ciężkie czasy - powiedziałem - Zabijałem tytanów... mieli ponad 20 metrów, byłem najlepszy w swoim fachu, teraz ta kraina jest oddzielona a ja odszedłem, nie wiem czy tam jeszcze ktoś żyje, ale ten znak oznacza, "Skrzydła Wolności"...
Po czym zmieniłem się w wilka i zakręciło mi się w głowie
-aj aj aj - zaśmiałem się - wybacz, nie wiem czemu ale jak jestem człowiekiem, mówię w dziwny sposób - uśmiechnąłem się miło

<rozpisałem się ;-; ?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz