sobota, 22 lutego 2014

Od Petry C.D Kiba

Skryliśmy się w zaroślach. Przed nami stało stado karibu. Kiba chciał już zaatakować, lecz ja złapałam go za łapę.
- Kiba, proszę przemyśl to... jesteś niezwykłym Alphą - wyszeptałam - a po za tym drugiej Holly takiej nie znajdziesz - popatrzyłam w oczy basiora
- Tak wiem - odparł - tylko brakuje mi nowych przygód i podróźy
- Mi tak samo, dzisiaj marzyłam, aby gdzieś się wybrać... tam za górami - wskazałam łapą na ogromne góry, a Kiba zamyślił się patrząc w dal
- Halo tu ziemia do Alphy - powiedziałam śmiejąc sie do wilka
- Miałaś tak do mnie nie mówić - klępnął mnie przyjaźnie
- Dobrze Alpho - pochichotałam
Wilk spojrzał na mnie z krzywioną miną.
- Już nie rób takiej miny - oznajmiłam bawiąc się basiora ogonem
- Panie przodem - wykrzyknął dumnie
- O nie nie, razem pójdziemy przodem - powiedziałam donośnie
Po chwili schowaliśmy się w krzakach czekając, aż jeden karibu oddzieli się od stada. Kiba był bardzo skupiony, a ja przypatrywałam sie mu kącikiem oka.
- Kibaa... - przeciągnęłam jego imię niepewnie
- Tak? - zapytał basior
- Pokażesz mi swoje umiejętności podczas polowania?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz