niedziela, 16 lutego 2014

Od Amber CD Luke'a, Lily, Infla i Rico

Miałam trochę wyrzuty sumienia... Polubiłam nawet towarzystwo Luke'a, ale zaniedbywałam tym samym moich przyjaciół. Rico mi wczoraj opowiedział, co robili, kiedy ja spędziłam kolejny dzień z Lukiem. Dzisiaj wymknęłam się cicho z domu i ruszyłam na miejsce naszych spotkań. Luke już czekał.
-Hej...-przywitałam się.
-O, tak wcześnie?-zapytał.
-Tak, dzisiaj poznasz moją rodzinę...-stwierdziłam.
-To ty masz rodzinę?-zdziwił się. Pffff, samce...
-Tak, mam siostrę i przyjaciół, bez których nie da się żyć...-odpowiedziałam.
-Jakoś ostatnio spędzasz całe dnie ze mną, a nie z nimi...-wyszczerzył się.
-I właśnie dlatego dzisiaj ich poznasz!-zawołałam i pociągnęłam go za skrzydło do domu. Idealnie trafiłam, wszyscy właśnie wychodzili z pokojów.
-Dzień dobry, musicie kogoś poznać!-zawołałam od progu.
-Kogooooo?-ziewnął Rico. Wypchnęłam Luke'a przed siebie.
-To jest Luke, mój nowy przyjaciel....

*Rico? Luke? Lily? Infil? Sory, że was zaniedbałam...*

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz