wtorek, 14 lutego 2017

Nowy Sojusz - Wilki Berkanan

Pierwsze wrażenie jakie wywarł na mnie blog, było jak najbardziej pozytywne, a wraz z zagłębianiem się w niego, moja opinia na jego temat była tylko coraz lepsza. Oczywiście, by mój zachwyt nie pojawił się za wcześnie, zacząłem zapoznawać się z fabułą, która jest najistotniejszą częścią każdego bloga. W historii pojawia się wzmianka o wilczycy Berkanan, której imię dało początek nazwie watahy. Bardzo ładnie i zwięźle zostało wszystko opisane. Jedynie czego się obawiam, to czy admini wykreują coś takiego jak popychanie fabuły do przodu, chociaż sam podpunkt "Kroniki Współczesne" może na to wskazywać. A raczej pokazuje, że to członkowie piszą tę historię, co jest bardzo interesujące. Kolejną rzeczą przyciągającą wzrok są tradycje, które były zwykle wytwarzane w starych watahach, tak samo zakładka "Targ". Strony naprawdę pomagają się wczuć w klimat bloga, co jest ogromnym plusem, sam czytałem wszystko z zaciekawieniem. Jednak największą pochwałę jaką niosę w kierunku adminów, to ciężka praca włożona w bloga, ale także fakt, że wszystko jest elegancko wyjaśnione. Nie znalazłem rzeczy, która byłaby dla mnie niejasna i musiałbym kierować zapytanie do adminów o co chodzi z daną rzeczą. Co jest naprawdę wielkim osiągnięciem.  Mało komu by się to udało. Nie chcąc się dużo rozpisywać podsumuję to tak: Sam z chęcią dołączyłbym do takiego bloga, jednak brak czasu mi to uniemożliwia przez co z całego serca żałuję. Oczywiście zachęcam was do dołączenia, rzadko kiedy można spotkać blog zrobiony z taką precyzją. :)
(Baner został zrobiony przeze mnie z powodu problemów z kodem HTML, mam nadzieję, że adminkom WB to nie przeszkadza)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz