wtorek, 14 lutego 2017

Walentynki

Witajcie drodzy członkowie bloga! (Muszę wymyślić wam jakąś słodką ksywkę - proszę o propozycję) Życzenia z okazji walentynek pokazują się dopiero teraz, gdyż jak można się spodziewać spędzałem je z kobietą mojego życia. Niemniej jednak chciałbym wam podziękować za aktywność (Każdy jest aktywny, przez co niezmiernie się cieszę) oraz życzyć z okazji tego niezwykłego dnia:
Dużo szczęścia, zdrowia i radości. Miłości nie tylko od rodziny, ale także przyjaciół. Moją miłość już macie. <3 Oczywiście mam nadzieję, że dostaliście jakieś prezenty, jeśli nie to chociaż coś słodkiego. Mi się trafiło, że narzeczona kupiła mi sushi z biedronki. No od serca nieprawdaż?! Jakbym mógł zapomnieć o wenie? Piszcie z pasją! By w życiu prywatnym układało wam się jak najlepiej. Z powodu, że znaczna większość członków poświęca dużo czasu na naukę, to życzę samych dobrych ocen! I jak najlepszych wyników z wszelkich egzaminów. Dziękuję za to, ze znajdujecie czas na bloga. Walnę jeszcze jakimś wspaniałym cytatem z internetu!

Choć nie jestem milionerem, choć nie jeżdżę Land Roverem. Chociaż rzadko pijam whisky, nie wyglądam jak Olbrychski. Chociaż nie używam Ace, ani ubrań od Versace. W piłkę nie gram jak Gadocha, to nad życie Was kocham!
(No głębokie nieprawdaż ;-;??)

No moi drodzy znikam na prawdę dni, jak najwięcej szczęścia wam życzę!

1 komentarz:

  1. Ja na walentynki nic nie dostałam... Dziękuję za życzenia, ale osobiście nie przepadam za tym świętem
    ~ Ass z komórki

    OdpowiedzUsuń