wtorek, 18 czerwca 2013

Adminom STOP!

8 komentarzy:

  1. Ech Monika za szybko mnie usunęła i nie zdążyłam napisać o co mi chodzi, więc napiszę wszystko w komentarzu:

    Jest to mój ostatnio post jako admin. Dzisiaj ruszyła moja wataha i nie będzie miała czasu zajmować się dwoma, mimo iż ktoś to potrafi. Dlatego chcę się z Wami pożegnać. Dziękuję za wszystkie miłe spędzone tu chwile. Byliście niezastąpieni. Mam nadzieję, że chociaż jedna osoba będzie ciepło mnie wspominać.



    Dziękuję za uwagę, Ania

    OdpowiedzUsuń
  2. Yyyy? Co ma znaczyć tytuł tego posta? "Adminom STOP" nie kpw O.o

    OdpowiedzUsuń
  3. Luna, a jak nazywa się Twoja wataha? Dasz linka ? :D

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Nie będę zaśmiecać tej watahy promowaniem swojej. Wszystko znajdziesz na moim profilu na howrse :)

      Usuń