sobota, 22 czerwca 2013

Od Ezreal'a C.D Nuit

-hmmm może wodospad zakochany? - zaśmiałem się chodząc wokół Nuit
-bleee.. - wrzasnął Dark
-oj czepiasz się młody - zaśmiałem się czochrając go i biorąc na plecy
-mi tam pasuje - uśmiechnęłam się szyderczo Nuit
-twoja mama mnie czasami przeraża - powiedziałem patrząc na Dark'a
-brrr mnie też - odpowiedział
Ruszyliśmy pewnym krokiem w stronę wodospadu
-no to tera młodzieńcze nauczymy cię pływać - uśmiechnąłem się
-super - wykrzyknął - tylko się nie całujcie za dużo - powiedział mały zchodząc mi z pleców
-czego ty go już uczysz - poaptrzyłem kontem oka na ukochaną
-ja!?!? - wrzasnęła
-a kto? - zaśmiałem się i namiętnie pocałowałem wilczycę
-co mówiłem... - nagle pod nami pojawił się Dark, a razem z Nuit zaczęliśmy się śmiać

<Nuit?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz