piątek, 28 czerwca 2013

Od Noxsus'a C.D Alexis


- Ja... w sumie... ale ty nie jesteś jedyna, podoba mi się jeszcze pare wilczyc, i chciałbym być z którąś, ale nie wiem z która...- Alexis spojrzała na mnie, ja złapałem ją za łapę i po chwili powiedziałam, -ale ty... ty mi najbardziej odpowiadasz, nie mogę określić uczucia jakie czuję gdy z tobą przebywam, myślę, że ty... ty jesteś tą...- Alexis się zarumieniła.- Chodź, pokażę ci coś...
Alexis poszła za mną, wyszliśmy za tereny watahy i poszliśmy do miejsca w którym często spędzałem czas, jeszcze przed jej poznaniem. Szlismy z pół godziny i w końcu doszliśmy.

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiEtb1jbbJRfvyAPm2zRCcXddclsCo7gehfxgJttVE6ax9lhSvq2ytDnIFAbN1rjRgb3Rs8zs7l4cvXjhAbNFF8LuFbZme4kvre3fa58RbdD6bgqym62J08JFJXidCANDjYoLaJJaeV00nP/s1600/Norwegia_2011_-%25286343%2529.jpg
 
Gdy znowu zobaczyłem mój ukochany teren nie chciałem wychodzić, uwielbiałem przebywać w górach, Alexis przyglądała się z zachwytem wysokim szczytom. Pociągnąłem ją bo to nie było tylko to, w okolicy była wspaniała jaskinia, chciałem ją jej pokazać. Weszliśmy na jeden ze szczytów i gdy doszliśmy do jaskini powoli wszedłem by sprawdzić czy wszystko ok, gdy wszystko zostało sprawdzone wróciłem po Alexis i weszliśmy razem do jaskini.
http://www.tapeta-jaskinia-woda-2.na-pulpit.com/zdjecia/jaskinia-woda-2.jpeg
- I jak ci się podoba?
- Jest fantastyczna.
- Ciesze się... więc Alexis, została byś moją partnerką?

<Alexis??????>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz