środa, 29 maja 2013

Od Jadwigi C.D Talonek

- ide! - Krzyknęłam i wyszlam z jaskini.
Byłam ubrana w świecące boa.
- I jak - Puściłam mu oczko.
- Ślicznie!
- dziękuje - Powiedziałam przytulając go
- Ciekawe co powie twoja partnerka - Pocalowałam go w policzek
< Talon? >
Od Talon'a C.D Jadwiga

-czy mogła by mnie pani łaskawie póścić? - warknąłem - nie jestem przyzwyczajony się przytulac z obcą mi osobą
-to się poznajmy - usmiechnęła sie
-za razie idę patrolować tereny... - powiedziałem układając sobie w głowie, że patrolowanie terenów uratowało mi życie
-no dobrze - powiedziała zasmucona, a ja ruszyłem na zwiad
Po kilku godzinach nagle ktos wyskoczył na mnie za krzków ale szybko go przewróciłem na ziemi
-kto ty?! - krzyknąłem, a po chwili moim oczom ujawniła się Jadwiga ' znowu ona...'

< >.< ?>

18 komentarzy:

  1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
  2. Chwilkę. Po pierwsze uprzedzam anonima, że przeklinanie na tym blogu jest surowo zabronione. To nie obora!

    Po drugie prosiła bym, aby swoje opinie na temat wilków zachować dla siebie, bo może właścicielce tego wilka zrobić się przykro. Wiem, że każdy ma swoje zdanie i swoje uwagi na różne tematy, ale to nie powód aby wyśmiewać się z kogoś publicznie.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Moniko,
      Po pierwsze.
      Jakbyś sama zauważyła w pierwszym jej opowiadaniu,
      O Kate wyraża się "pokraka".(Co trochę niektórych wkurza,
      ponieważ kolegują się z Nią.Może Kate też jest przykro?)
      Po drugie.
      Z przekleństwami trochę przesadziłem (wieem-.-).
      Po Trzecie.
      Zresztą jak widzisz komentarz anonima,
      Poprostu ma swoje zdanie.tak?
      Rozumiem,powinien/a zachować zdanie dla siebie.
      Ale czasami też nie wytrzymuje.

      ~ Ichigo.

      Usuń
    2. W sumie racja. Kate też może być przykro. Nie każdy lubi być tak nazywanym.

      Usuń
    3. Przynajmniej raz się z tobą zgodzę..

      Usuń
  3. Jeju, wilka sobie nie można śmiesznego zrobić? Dodam, że to pierwsza wataha, w której jestem dłużej niż 1 dzień :(

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  4. Zgadzam się z nią. Bądźcie bardziej wyrozumiali. Jakoś geja nie wyzywacie. Trochę wyrozumiałości, trochę wyrozumiałości. Pokażcie, że szanujecie innych, inaczej wycierpi na tym popularność watahy.

    ~ Jessie (nie stąd)

    OdpowiedzUsuń
  5. Ichigo powiem, że nie, nie obrażałam. Najlepiej byłoby zostawić te wilki w spokoju. To Alfy sprawa, czy ma je zostawić czy wyrzucić. Wszyscy kierują swoim życiem.

    OdpowiedzUsuń
  6. Co mnie to obchodzi, że tej zdzirze bedzie przykro? :PP

    OdpowiedzUsuń
  7. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

      Usuń
  8. Żałuje, że zobaczyłam te komentarze ;-;

    ~~~Kate~~~

    OdpowiedzUsuń
  9. Szczerze? To ja nie wiem co będzie dalej ;-;

    ~~~ Kate ~~~

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja ci radzę.
      Olej ją.
      Niech talon też ją oleje.
      Na jego miejscu bym tak zrobił..
      Nie pisałbym opowiadań itp.
      ale rób jak chcesz.

      ~ Ichigo.

      Usuń
  10. Dobra.. może "oleję ją"

    OdpowiedzUsuń