wtorek, 28 maja 2013

Orginał wpada do nas do watahy Eric!!


imię: Eric
płeć: Basior
wiek: 4,6
charakter: romantyczny, porywczy, szlachetny, lubi 'słuchać młodszych, inteligętny 'czasami', szalony jaki nikt i dziwny
rodzaj wilka: szaleństwa, miłości, zdrad i planet :*
Stanowisko: łucznik ale zamienia się w piękną łuczniczkę mrrr
Moce; wszystko co bogate w wapno xD wszystko szalone! miłości! Zdrad i zmiana w wilki palnety z mocami! mrrr
Zakochany: gej ;3 ahh ten Ezreal i Talon jestem w siódmym niebie :D
talizman:

 i mam jeszcze jakieś gacie pod poduszką ;3
wcielenia:


miłości:

zdrad:
 planet!:
Jupiter:Venus:
 Neptune: Mars:
Uran: Mercury:


~Teraz prosze Anie lub Monike by umieściła tego wilka w zakładce wilki :D~

4 komentarze:

  1. Hmm.. Musze uważać na Talon'a xD

    ~~~Kate~~~

    OdpowiedzUsuń
  2. What! Gej! Takie wilki nie powinny dołączać do watah -_- Nie chcę robić afery, ale takie coś psuje wam dobrą reputację. Chciałem dołączyć, ale widząc, że tolerujecie takie postaci zmieniam zdanie. Takie osoby najczęściej piszą zboczone opowiadania, a ja nie mam zamiaru takich czytać. Do widzenia!

    OdpowiedzUsuń
  3. Każdy ma inny charakter, poczucie humoru, bądź gust. Co Ci do postaci innych, anonimie? ;)

    OdpowiedzUsuń