poniedziałek, 27 maja 2013

Od Luke'a C.D. Riven

- Hmm.. - Zamyśliłem się. - Raz już widziałem to miejsce, wydawało mi się tajemnicze, czyli w sam raz dla mnie.
- To cie nie usprawiedliwia.. - Powiedziała.
- No dobra... Czuje, że jesteś bardzo dobrą przyjaciółką, ale ..... - Przerwało mi coś.

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhdLEFqzpNltEj11kkG5aD15f75z_mE-R_NHSoVbAR9lVxUyDV5RoCDjP0vYeUA7MC_l_iuHihS9fx8nHIIBS0VaB-oygC5JkilYaB4O9vdAYVoU3CcNA_TLDo6Ux8kEBeyveHt-lLsLIE/s1600/pu.i.wp.pl.jpg

 - Patrz - Szepnąłem.
- Huh?
- Gryf..
Odsunąłem krzaki.
- Ale piękne stworzenie - Szeptałem.
- Tak.. - Powiedziała, i razem się wpatrywaliśmy.
- Ale tego nie można robić wiecznie, patrzyć się w zwierzę - Zaśmiałem się. - Skoro sami jesteśmy magiczni - Uśmiechnąłem się.
- Hahah - Zaśmiała się. - To co robimy?
- Hmm.. Daj mi pomyśleć - Znam fajne miejsce..
- Prowadź

 http://mobini.pl/upload/files/129/526/869/857/339/101_future_wodospad.jpg

 - I jak? - Zapytałem.

< Riven?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz