wtorek, 28 maja 2013

Od Play do Kola

 - Dziękuje ci bardzo za pomoć nie wiem co by się ztałe gdzyby nie ty a tak w ogule ty jesteś ... ?
 - Kol ale koledzy mi mówią Killer
 - Dziękuje dziękuje dziękuje i to bardzo i ty jesteś nowy tak ?
 - Tak wcześniej byłe w innej watasze ale mnie wyrzucili spędzałem z nimi mało czasu i byli agresywni wobec siebie
 - Aaaa kumam o co ci biega i mam małe pytanko masz towarzysza albo jakieś wcielenie ?
 - Nie mam towarzysza ale mam wcielenie wilka wody mgły i natury a ty ?
 - Niestety zanim mnie uratowałes mojego towarzysza zabił jakis wilk i mam wcielenie ducha i wilka mroku i też lubie
być sama ale nie tak cząsto . I mam bardzo ale to bardzo warzne pytanie bo widzisz znam mało chłopaków jedynie Noxusa i ciebie i czy ty masz już ...

( Kol ?)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz