poniedziałek, 27 maja 2013

Od Talon'a C.D Kate


 

Po jakimś czasie zmartwiłem się, bo nigdzie nie było Kate. W dodatku w dali słyszałem odgłosy broni. Skojarzyło mi się, że to może być Kate!!! Pobiegłem tam szybko, ale wiedziałem, wierzyłem że Kate daje sobie rade, jest bardzo silna. Po jakimś czasie dobiegłem, pierwsze co w moich oczach się pojawiło to wielki człowiek.. nie wiem jak to nazwać po prostu coś.. w zbroi. Kate sobie z nim radziła, ale widziałem sroga zemstę w jej oczach, ona może ją zgubić. Po jakimś czasie widziałem, że straciła trochę siły i może nawet przegrać. Wiec stanąłem na brzegu wulkanu by mnie widzieli i krzyknąłem
-zabawa beze mnie? nieładnie.. - zamieniłem się w wojownicze wcielenie

Skoczyłem w stronę wroga wbijając mu moja broń przyczepiona do ręki w kark.

<Kate? :d>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz