poniedziałek, 27 maja 2013

Od Riven C.D Luke, Luna, Talon, Kate, Angel

-Wszyscy idą!!! - zawołałam szczęśliwa i sama zamieniłam się w człowieka

WRZUTA - anime music girl - Render de oliviafantasyMusic-anime-girl - Jiyolive.com

-ale słodka - ktoś z grupy powiedział
-śmieszne... - parsknęłam - charakter się nie zmienił - uśmiechnęłam się - no to za mną! - podniosłam rękę do góry i ruszyliśmy wszyscy w stronę miasta
Napotkaliśmy kilka przeszkód oraz pięknych widoków


 

W końcu miasto!!! Wmieszaliśmy sie w tłum jednak wygladaliśmy z ich strony inaczej, gdy zobaczyłam wąską uliczke zawołałam grupe byśmy tam pobiegli
-no w końcu! - powiedziałam trochę zdyszana - już chodzenie przy tym tłumie to wyzwanie i przygoda uśmiechnęłam się
-to kto szuka noclegu, kto jedzenia itp? - zapytała stojąca obok mnie Luna

<i kto? :D>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz