poniedziałek, 27 maja 2013

Od Nuit C.D. Ezreal'a

- Przepraszam - szepnęłam kładąc się obok szczeniaka - Ja.. Nigdy nie widziałam, jak wadera opiekuję szczeniakiem.. Trochę czuję się zagubiona..
- dasz rade kochanie - powiedział Ezreal i przyjrzał się Darkowi - Jest silny. Ty też. Oboje dacie radę.
- Mamy jeszcze Ciebie - przypomniałam ukochanemu.
- Własnie tak - odpowiedział basior patrząc mi w oczy.
Kiedy szczeniak najadł się, usnął między nami, a ja pochyliłam się by pocałować wilczka. Powoli odsunęłam się od niego, po czym wstałam i przeszłam bliżej ukochanego basiora. Spojrzał na mnie z tak ogromną miłością, że zaparło mi dech w piersiach.
- Oh, kocham Cię - szepnęłam i położyłam się na basiorze, namiętnie go całując. Spędziliśmy tak sporo czasu, kiedy Dark obudził się podczołgał się w naszą stronę. Roześmialiśmy się i zasnęliśmy, przytuleni we trójkę.
'Jak rodzina' - pomyślałam zanim zasnęłam.

(Ezreal?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz