poniedziałek, 27 maja 2013

Od Kate C.D. Talon'a

- Lubisz smoki, hę? - Uśmiechnęłam się krzywo.
- No raczej - Powiedział.
Lunął ostry deszcz.
- Chodźmy - Powiedział, już cały zmoczony.
- Idź, ja muszę jeszcze coś załatwić - Odpowiedziałam tajemniczo.
Weszłam w las i zaraz znikłam, mijały godziny, przynajmniej trzy.
Był środek nocy.
'Wreszcie na miejscu' - Powiedziałam w myślach.

 http://fantasyartdesign.com/free-wallpapers/imgs/mid/288lord-ofthe-rings1-m.jpg

 Zmieniłam się w moje wcielenie wojowniczki.
Weszłam do wnętrza wulkanu.
I zobaczyłam mojego największego wroga, który zabił moją rodzinę, zaraz jak od nich uciekłam.

 http://art-of-fantasy.org/uploads_big/20100103112741.jpg

- Myślałem, że się już nie zjawisz - Powiedział złowrogo
- Ja zawsze dotrzymuje obietnic - Powiedziałam tajemniczo.
Zauważyłam jak wyjmuję wielki miecz, zza siebie.
- To do roboty - Powiedziałam, rzucając mu się z mieczami do szyi. - Raz Cię już pokonałam! Za drugim razem nie może być tak źle
(...)

< Talon? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz