piątek, 31 maja 2013

Od Toshiko CD Nuit

-Nu... Nuit oni mają bożka... przeczytałam że ten cały ich bóg morduje wilki niszczy je wogóle ...- nie mogłam dalej mówić , zrobiło mi się słabo
-Wszystko w dobrze-zapytała się mnie
- Tak ... Chyba tak...- łapałam powietrze
Siedziałyśmy tak do wieczora. Nuit położyła Darka spać . Wreszcie Ezrael się pojawił
- Ezrael !- krzykenła Nuit
- Witaj Nuit- Uśmiechną się- A wy jak dobrze widze narady Hehe
- Ludzie ida na naszą watahe - powiedziałam patrząc na Ezraela
- Słyszałem Nuit mi opowiadała- Patrzył namnie nie zręcznie
- Wiecie może już pójde tam do ich wioski
- Mało ci przygód- Powiedziała Nuit
Nic nie odpoiwedziałam . Wstałam i poszłam w kierunku wyjśćia
- No to do jutra Nuit
- Do zobacznia
Wszysłam z nory Nuit i zmieniłam się w człowieka.Szłam w kierunku wioski . Słyszałam kroki ludzikie ... wiedziałam że mnie śledzili . Dostałam czymś ciężkim .Obudziła się w wiosce
Wódz stał na demną i patrzył złym zwrokiem na mnie w ręce trzymał Serce ... Serce wilka . Odwróciłam Wzrok nie chciałam Patrzeć. Torturowali mnie próbowali wygranąć jakieś słowo o mnie o Watasze o Moich Przyjacielach . Trzymali mnie w Wielkim namiocie. W końcu usłyszałam wycie ...


(Nuit , Ezrael lub ktoś Dokończy ? )

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz