poniedziałek, 27 maja 2013

Od Grey'a C.D. Toshiko

Poprosiłem ją by została i mi wytłumaczyła dlaczego mi się śniła !
Trochę tego nie rozumiałem... Ona też mi za bardzo nie pomogła
w tym...
- To jak powiedz dlaczego mi się śniłaś ?! -Powiedziałem do niej
podczas gdy ona przybrała swoją wilczą postać
- Mogą być różne powody...
- Na przykład?
- No różne na przykład.. - I wtedy się wtrąciłem
- Lubisz mnie ?
- Co ?
- Czy mnie lubisz.
- No tak lubię cię..
- Czujesz coś do mnie ?
- Co !
- Czy jest szansa, że coś do mnie czujesz ?
- Ale ja... - Wtedy nie wiedziałem co we mnie wstąpiło..
I pocałowałem ją po czym szybko uciekłem... Pobiegłem nad
słoneczną plażę. Po chwili ujrzałem ją... Bałem się, że
będzie na mnie za to zła.. I że nie będzie szansy by zostać chociaż
przyjaciółmi...

Toshiko ? XD


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz