wtorek, 28 maja 2013

Od Alexis C.D. Noxsus'a

-Aha... dobrze wiedzieć-odpowiedziałam pomrukiem i poszłam napić się z wodospadu.
-Podoba mi się Noxsus ale chyba lepiej by było gdy bym ja to mu powiedziała. Napiłam się z wodospadu. Woda krystalicznie czysta i... delikatna. Nigdy takiej wody nie piłam.
-A więc nie mogłeś zasnąć, bo nie mogłeś pozbierać myśli?
-E... no... eee... tak.- wreszcie wydukał.
-Po tych jękach i stękach stwierdzam iż ... nieważne.
-Powiesz mi to. Proszę.-błagał mnie.
-No dobra. Spodobałeś mi się i myślę że ja spodobałam się tobie.
Z histeryzowana tym co powiedziałam położyłam się bo nie czułam łap. W końcu mu to powiedziałam i poczułam ulgę. Dla mnie i dla siebie.
On mi wtedy odpowiedział po krótkim namyśle:
 
(Noxsus, co powiedziałes?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz