piątek, 21 lutego 2014

Od Shogun'a C.D Lessa

-Nie musisz być taka bezpośrednia - mruknąłem udając obrażonego - czuję się zraniony
-Mi to raczej nie przeszkadza - uśmiechnęła się
Stojąc tak nad nią przybliżyłem pysk do jej.
-Za takie gadanie daję kary, ale ciesz się dzisiaj cię ominie - puściłem jej oczko
-Hee?! co ty sobie wyobrażasz - mruknęła - myślisz że na wszystko Ci wolno?!
-Tak... tak myślę - zaśmiałem się
-Tak myślisz? - wilczyca wyglądała na zażenowaną
-No a moja satysfakcja się podniosła kiedy usłyszałem że zająłem drugie miejsce w najprzystojniejszych Basiorach Zimy haha - dodać jeszcze obok mnie gwiazdki...a wyglądał bym.. nie ważne
-Tylko Zimy - uśmiechnęła się
-Ej, ej - przybliżyłem jeszcze bardziej pysk - na prawdę chcesz mieć karę? Lessuś - zaśmiałem się pokazując zęby

<Lesssssss?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz