piątek, 29 marca 2013

Od Inary C.D. Nuit

- Dzięki z słowa otuchy, może powinnam zapomnieć o starej miłości i o starych przyjaciołach, wreszcie zacząć, żyć tym co się dzieje teraz a nie rozdrapywać rany przeszłości.
- Mądre słowa.
- Nauczyła mnie ich szamanka z watahy, zawsze mi to mówiła, żyj tym co teraz i nie rozdrapuj starych ran, żałuję, że jej nie słuchałam. Zawsze myślałam przeszłością i przez to często cierpiałam. Przy najmniej teraz zapomniałam o starych sprawach. Tak jest lepiej- uśmiechnęłam się blado.- Może się przejdziemy? Łapy mi ścierpły od tego siedzenia.
- Nie kiepska propozycja. a dokąd pójdziemy?
- Może by tak... No nie wiem.
- Trzeba coś wykombinować.
- Może... Albo wiesz co, zapraszam cie do mnie, pogadamy i poznamy się lepiej.


<Nuit?>



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz