piątek, 29 marca 2013

Od Talon'a C.D. Kate

obudziłem się. Kate nie było przy mnie, nie bojąc się o nią bo jest bardzo silna poszedłem polować. Szukałem dłuższy czas czegoś do jedzenia, nagle wyczułem jelenia, ruszyłem za tropem. Za krzaków zauważyłem jelenia ' ma duże poroże, będzie nie lada wyzwaniem' rzuciłem się na jelenia, niestety kilka razy oberwałem, po chwili zanurzyłem pazury i zęby w jeleniu.
-Naka zostaw mnie! - usłyszałem jak ktoś krzyczy
'czy to nie Kate?' uszyłem szybko w stronę głosu Kate. Po chwili zobaczyłem jak z kimś się siłuje. Podbiegłem i zdjełem wilczyce z Kate, wilczyca się najwyraźniej mnie przestraszyła, pewno przez tą krew, kiedy zabijałem jelenia
-co ty wyprawiasz? - krzyknąłem do wilczycy, a ona się jeszcze bardziej zlękła - Kate nic ci nie jest? - pomogłem jej wstać

<Kate?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz