wtorek, 19 marca 2013

Od Ezreal'a C.D Nuit


-ehh o mnie nie warto rozmawiać - schyliłem głowę w druga stronę
-proszę powiedz - powiedziała wilczyca
- urodziłem się z dziwną magią płynącej mi w żyłach. Zawsze uwielbiałem wędrówki, no i... prawie przez całe życie miałem ciało człowieka... od kiedy jestem wolny mam teraz swoja prawdziwą formę... - powiedziałem smucąc się i czekając na reakcję wilczycy, na razie widziałem zdumienie na jej pięknej twarzy gdy powiedziałem że prawie przez całe życie byłem człowiekiem, trwała niezręczna cisza - Nuit
-Ezreal - powiedzieliśmy razem
-nie proszę mów - kiwnąłem głową, a moje uszy skierowały sie w tył ze strachu co powie wilczyca którą pokochałem 'może mnie teraz znienawidzi, albo... nie chcę nawet o tym myśleć'
Wilczyca skierowała głowę do góry
http://www.kochamwies.pl/images/articles/original/13956_1308133528.jpg
W pięknych oczach wilczycy odbijały się małe gwiazdki 'o matko mógł bym oglądać ją tak wiecznie' Po chwili wilczyca popatrzyła na mnie
-wiem... pewno chcesz powiedzieć że jestem głupi wilkiem bez uczuć lub coś, albo, że jak mogłem jak głupi żyć tyle przy ludziach... - powiedziawszy to zrobiłem krok w tył

<Nuit?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz