wtorek, 19 marca 2013

Od Nuit C.D. Riven

- Cóż.. To ja też się moze przedstawię... - zaśmiałam się - Jestem Nuit. Wyrocznia, to juz chyba wspominałam.. Nie jestem tu jako specjalnie długo, więc też Ciebie nie kojarzyłam.. Także cięzko powiedzieć, ze mam tupet, raczej obudziłaś mnie i trochę przestraszyłaś. No ale co było to było - mrugnęłam do wilczycy.
'Demon?' - zastanowiłam się - 'nie spotkałam się nigdy z czymś takim.. Biedna Riven. Tak zapominać o samej sobie..' - wzdrygnęłam się.
- A co do tego demona..
- Tak? - Riven podniosła łeb i patrzyła na mnie
- Myślę, ze takie opętanie, nie oznacza, że nie ma dla Ciebie miejsca..
- No co Ty nie powiesz - warknęła.
- Hej, już, już... - trochę się jej bałam. Ta jej postać z mieczem.. - Moze po prostu lepiej wyżalać się komuś innemu niż księżycowi?

(Riven?)



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz