czwartek, 28 marca 2013

Od Talon'a

Zastanawialiście się kiedyś jak bardzo może wpłynąć na życie wilka jeden źle popełniony krok? W pierwszej chwili mamy wszystko, a w następnej już nic. Wilcze życie nasączone jest zdradami, podstępami i okrucieństwem. Oczywiście istnieje miłość. Lecz w zderzeniu z tymi cechami nie ma ona szans na przetrwanie- w końcu wygasa. Podstęp... Tak to dobre słowo. Coś takiego i mnie spotkało. Lecz kto by się spodziewał, że moja następna miłość, to będzie ta... zakochałem się, a ona nigdy mnie nie zostawiła, była przy mnie.
***
Kolejny letni dzień, jakich wiele. Ptaki śpiewają, szczęśliwie pary całują się nad wodospadem. Jest cudownie, a na pewno dla tego, że mam tą jedyną. Spaliśmy przytuleni do siebie, szczeniaki akurat były u cioci Riven. Obudziwszy się lekko dotknąłem nosem policzek Kate.
-Już ranek wstawaj kochanie - powiedziałem całując ją
-Już - Kate się uśmiechnęła niebiańsko i wstała
-Dzisiaj mamy cały dzień dla siebie - uśmiechnąłem się
-Masz rację - przytuliliśmy się i poszliśmy polować - za pierwszym razem udało nam się upolować piękna Sarnę
-panie pierwsze - powiedziałem uśmiechając się
-ale z pana dżentelmen - odpowiedziała poważnie, po czym zaczęliśmy się śmiać
-chodź pójdziemy gdzieś
-a gdzie?
-to już niespodzianka - zakryłem ukochanej oczy

*Po jakimś czasie*

-jesteśmy

http://tapety.joe.pl/tapeta/ziemia/zachody-slonca/piekne-chmury-nad-jeziorem.jpg

 -ale tu pięknie
-masz rację - po chwili w wodzie zobaczyłem pegaza - o nie, nie sio sio!
-Talon co ty robisz? zostaw to zwierze w spokoju!
-sio! - pegaz uciekł, a ja wziąłem kwiat który pływał na wodzie

 http://images8.fotosik.pl/437/e36d74ffbca447e9gen.jpg

-wybacz kochanie że go wystraszyłem, ale to dla ciebie, a i jeszcze to, prawie zapomniałem 

http://dekogracje.blox.pl/resource/czarna_rzemykowa_z_sercem.jpg 

<Kate? wybacz kochanie że tak długo nie pisałem, mam nadzieje że wybaczysz

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz