poniedziałek, 25 marca 2013

Od Speancera C.D Jessie

Gdy tak lataliśmy serce mi się radowało, było bardzo fajnie, ale nic nie trwa wiecznie. Musieliśmy wylądować, bo to jednak jest jakiś wysiłek. Wylądowaliśmy w lesie księżycowym, o tej porze dnia było tam jeszcze piękniej.
- Ładnie tu, no nie?- zapytałem.
- Prawda.
- Jest tu prawie tak pięknie, jak piękna jesteś ty.- Po komplemencie się zarumieniła i uśmiechnęła.
- Naprawdę tak sądzisz?
- tak naprawdę, jesteś piękna.- uśmiechnąłem się do niej.
Spacerowaliśmy po lesie. Było miło i fajnie, tylko bez rozmów nie było tak fajnie " może znaleść, jakiś temat. Tylko o czym?" myślałem długo, ale nie mogłem na nic wpaść, w mojej głowie zabrakło pomysłów. aż w końcu zapaliła mi się w głowie lampeczka miałem pomysł, o czym rozmawiać.
- Masz rodzinę?

( odpisz )


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz