czwartek, 28 marca 2013

Od Ezreal'a C.D. Nuit

co, co się dzieje? ja żyje?' Otworzyłem oczy 'Nuit?'
-Nuit? nic ci nie jest? - 'jej serce bije' westchnąłem z ulgą
Wstałem ledwo i wziąłem ją na plecy, po chwili się przeteleportowałem i położyłem ja w jaskini Wyroczni
-Ezreal? - powiedziała wilczyca i w jej oczach pojawiły się łzy
-odpoczywaj powiedziałem wycierając jej łzy - zaraz przyniosę ci napój i poczujesz się lepiej
Wyszedłem z jaskini i pobiegłem bo bardzo rzadkie zioło, najczęściej rosło tam gdzie powinno
Jak najszybciej pobiegłem do jaskini i zrobiłem wywar.
Zmieniłem się w człowieka, wziąłem jej głowę na kolana i powoli wlałem wywar do jej buzi, po tam zamieniłem się w wilka
-niedługo poczujesz się lepiej - przytuliłem ja by było jej ciepło - wybacz że cie w to wplątałem - po chwili zasnąłem z nadzieja, że nic jej nie będzie

<Nuit?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz