wtorek, 19 marca 2013

Od Riven C.D Nuit

-Wybacz, że tak naskoczyłam niestety ale widzę cie pierwszy raz, jestem Riven, jestem tu od zawsze odkąd Alpha zrobiła tą watahę niestety co jakiś czas zmienia się moja pamięć i moce, kiedyś nazywałam się podobno Amber, potem Carla a teraz Riven, jestem przywódczynią wojsk i główną ochroną Alphy oraz Bethy, prawie każdy wilk wie że tu jestem nocą, masz tupet dziewczyno ze do mnie przyszłaś zwykle się inni lękają, wolę pobyć sama, i nie zawaham się kogoś zabić - spojrzałam srogo na wilczycę i zmieniłam sie z powrotem wilka po czym się położyłam. - nie ma tu takich wilczyc jak ja... jestem tak jakby wyrzutkiem, opętał mnie demon i zawsze co jakiś czas zmienia mi podświadomość, czasami myślę że nie ma tu miejsca dla mnie, po prostu tu wyżalam się księżycowi każdej nocy.

<Nuit?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz