poniedziałek, 18 marca 2013

Uwaga!

W watasze zaistniał mały problem. Mianowicie: niektóre wilki mają takie same talizmany lub wcielenie. Trzeba to zmienić, więc proszę aby:
- Daisy zmieniła talizman (mimo iż na liście jest wyżej niż Angel)
- Karasel zmienił talizman (nie biorę pod uwagę tego, że ktoś się zgodził na to samo)
- Valixy zmieniła główny wygląd (obie z Dalbią mają taki sam)
- Sango zmieniła talizman
- Picallo zmienił talizman
- Quixa zmieniła talizman
- Villagie zmieniła talizman
- Ezreal... no właśnie i tu nie wiem co zrobić. Cindy ma takiego partnera, ale nie ma o nim żadnej informacji, jakby w ogóle nie istniał. Niestety niektórzy mogą sobie pomyśleć, że Ezreal to partner Cindy...

Wiem, że jestem wkurzająca, że tak się czepiam i zapewne wiele osób (szczególnie te które zostały wyżej wymienione) będą uważały ten post za jeden z najgorszych, ale nie robię tego z nudów. Chcę aby każdy wilk był wyjątkowy i nie było żadnych "kradzieży" zdjęć. Nie chcę też słyszeć skarg na howrse o takich sprawach.

PS. Nie biorę pod uwagę jednej rzeczy. Jeżeli towarzysz i inny wilk mają na imię tak samo to nic się nie stało. Ludzi o imieniu Anna też jest wiele. Nie będziemy nic zmieniać. Natomiast proszę wszystkich, którzy dołączą (mam nadzieję, że ktoś dołączy) proszę abyście zanim dojdziecie sprawdźcie czy nikt nie ma takich samych informacji jak wy.

Mam nadzieję, że nikt nie usnął czytając to co napisałam. Samej mi się nie chciało tego pisać, ale ktoś wreszcie musiał zareagować. Wiem długo zwlekałyśmy...     

Czas na zmianę daję do końca marca.
Dziękuję na uwagę Luna

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz