niedziela, 19 maja 2013

Od Kate C.D. Talon'a

Wróciliśmy i razem zajęliśmy się szczeniakami. Gdy zasnęły zrobiliśmy się głodni.
- Idziemy na polowanie? - Zapytałam.
- Możemy pójść - Uśmiechnął się, a ja odwzajemniłam uśmiech.
Wspólnymi siłami udało nam się bardzo szybko upolować dużego jelenia, więcej zajęło szukanie.
Na chwilę zatrzymaliśmy się na polanie, była przepiękna

 https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcfbq6Jxmenect8ncjlPQ41ry27yEC9yQK6bGHNXrPwEo2BF0zgBAseYsBULALsJndEA-Qku4AKfORkDGVXDzcPFh53EF421EqXAyPTqJieYqErUqC_wl91QpxEUZYbq0erxvdjyFu1OY/s1600/polana.JPG

- Ja zaraz wracam - Powiedziałam, a on zatwierdził.
Weszłam w krzaki, przyglądając się Talon'owi, a po chwili śmiejąc się skoczyłam z zaskoczeniem na ukochanego.

<Talon? Wiem, że odpiszesz jak przyjedziesz >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz