niedziela, 19 maja 2013

Od Luke'a C.D. Riven

- Cieszę się, że kochasz przyrodę - Uśmiechnąłem się, rzucając Riven w kopiec liści.
Nagle znikła mi z oczu.
- Riven?? Gdzie jesteś? - Zapytałem zdziwiony. - Talon mnie chyba zabije
Nagle Riven wciągnęła mnie pod kopiec.
- Tu jestem! Ale się bałeś! Szkoda że własnej miny nie widziałeś!! Haha! - Zaśmiała się.
- Ee..! Nie śmiej się - Uśmiechnąłem się.
Nagle kopiec otworzył dziurę pod nami i wpadliśmy wewnątrz ziemi.
- To się zapadliśmy.. - Powiedziałem.
- Chodź dalej! - Powiedziała, a ja posłusznie to zrobiłem.
Znaleźliśmy się tam:


https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjcfbq6Jxmenect8ncjlPQ41ry27yEC9yQK6bGHNXrPwEo2BF0zgBAseYsBULALsJndEA-Qku4AKfORkDGVXDzcPFh53EF421EqXAyPTqJieYqErUqC_wl91QpxEUZYbq0erxvdjyFu1OY/s1600/polana.JPG


< Riven? Odpisz jak przyjedziesz >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz