piątek, 17 maja 2013

Od Kate C.D. Talon'a

Talon, to Ty - Uśmiechnęłam się. - Czego mnie straszysz?
Nastała kilkusekundowa cisza, usłyszałam coś.
- Czy właśnie tak burczy Twój brzuch? - Zapytałam.
- Eee... Trochę tak - Powiedział.
- Wyglądasz na śpiącego - Stwierdziłam. - Może idź się jeszcze chwilkę przespać, a ja pójdę na polowanie, hm?
Zaspany wilk pokiwał lekko głową, poszedł ospały do jaskini, a tam od razu zasnął.
Ja poszłam na łąkę. Zobaczyłam w oddali małą grupkę łań i popędziłam w ich stronę.


http://www.swiatobrazu.pl/picture/i/dsc/002/39_/ee64e_s_660_0_0_0_0_0_0_dsc00239_h7ngu574gqo77cmjy329gkm.jpeg


Po chwili jedna z nich już leżała martwa. Wzięłam ją za zęby i dotargałam się z nią do jaskini Talon'a.
- Proszę głodomorze - Uśmiechnęłam się, puszczając pożywienie.

< Talon?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz