piątek, 17 maja 2013

Od Alexis C.D. Noxsus'a

-Tak wszystko dobrze tylko troszeczkę jeszcze boli mnie nosek.-odpowiedziałam bez wahania.
-Uff...- westchnął z ulgą.
-Hah. już nigdy nie będę odwracać głowę do tyłu.
-No ja sądzę.- odpowiedział z troską w głosie.
-Przejdziesz się ze mną bo chyba ty jesteś moim jedynym kolegom.- powiedziałam trochę nieśmiało.
-Dobra ale najpierw pójdziemy coś zjeść. Jesteś w stanie polować?- zapytał.
-Eee... raczej nie bo nosek przecież mnie boli i od czasu do czasu kręci mi się w głowie.- odpowiedziałam trochę urażona.
-Sorry na początku zbytnio nie słuchałem-zbiłam go z tropu.
-To ja będę polować- powiedział po krótkiej chwili.
Poszliśmy w milczeniu. Było nudno. Dla rozrywki zaczęłam opowiadać śmieszne scenki z mojego życia. Tak go w to wkręciłam że też zaczął opowiadać. Najwyraźniej ktoś mnie lubi. Nareszcie ktoś. Nagle umilkłyśmy.
-Siedź tutaj cicho idę jedną upolować.-powiedział prawie niesłyszalnie.
Widziałam całą scenę. Upolował. Pierwszy coś zjadł po czekaj aż trzy dni! To dopiero coś. Ja po nim zjadłam. Mmm... jakie wyśmienite.
-Odprowadzisz mnie do mojej jaskini?- zapytałam
On odpowiedział:

(Noxsus, co odpowiedziałeś?)


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz