sobota, 18 maja 2013

Od Ezreal'a C.D Nuit

Popatrzyłem na dwór na horyzoncie już lekko wyszło słonce
-to chyba czas się pożegnać - powiedziałem smutny
-nie.. - powiedziała Nuit ze łza w oku - chce byś był teraz przy mnie
-też tego chcę - uśmiechnąłem się i z całej siły ją przytuliłem. Światło już było tylko kilka centymetrów ode mnie, gdy już dosżło, okazało się, że nie znikam. Nuit przytulała mnie bardzo mocno i z zamkniętymi oczami.
-nie chce byś zniknął, musisz być teraz przy mnie - co chwile łzy spływały mi na sierść
-wolę twoją gorzką prawdę od słodkiego kłamstwa - powiedziałem wycierając jej twarz
Nuit powoli otworzyła oczy a ja wyglądałem tak jak za życia
-chyba dziecko musi wiedzieć jak wygląda jego ojciec - uśmiechnąłem się i pocałowałem ukochaną

<Nuit?>


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz