czwartek, 25 kwietnia 2013

Opowiadanie od Grey'a

Przechadzałem się samotnie po terenach Watahy nie wiedząc gdzie
się podziać. Nagle niechcący wpadłem na jakąś samicę...
- Hej uważaj jak chodzisz - powiedziała upadając na ziemię...
- Oj.. Sorka nie chciałem..
- No.. nie ma sprawy..
- Hej jestem Grey i jestem nowy a ty jak masz na imię?
- Witaj, ja jestem Yuriko. Miło mi poznać
- Mi też, jesteś już 2 wilkiem z ktrórym rozmaiam z tej watahy.
- Dopiero ?
- Tak jeszcze nikogo tu nie znam oprócz Alfy, no i ciebie.
- No to widzisz, wktótce kogoś jeszcze poznasz.
- A jakim jesteś wilkiem, no rodzaj..
- Jestem Wilkiem Natury a ty ?
- O ja też jestem Wilkiem Natury i jestem też Gwiazdą.. A na jakim jesteś
Stanowisku ? Sorka że cię tak wypytuję.. po prostu chcę cię trochę poznać...
- Nie ma sprawy jestem Szamanką a ty?
- Też, ale zbieg okoliczności.. Może chodź nad Słoneczną Plaże co?

Dokończysz Yuriko ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz