niedziela, 28 kwietnia 2013

Opowiadnie Yuriko CD Grey

-Uwielbiam tu przychodzić jest tu taaaak cudownie - Zaśmiałam się  ,skoczyłam  na kamień i położyłam się .
- No mi też tu się podoba - Uśmiechną się i położył się koło mnie - masz jakąś ksywke 
- No B. Yu , Yuri , a nawet Kiko - Roześmiałam się aż do łez - Sorry ale mam takie problemy z powstrzymaniem humorku ...
Zaczełiśmy sie śmiać  gdy nagle poczułam dziwny zapach ,ale szybko znikną .
- Co to było - zapytał 
- Nie wiem , ale widze że Wilki Ciemności mnie śledzia
-WoW coś ty im zrobiła ? - Zapytał ze zdumieniem 
- Ja ... Aaa ja wiem o co im chodzi - Pobiegłam do mojej jaskini , wziełam  medalion -O to im chodzi .. Grey podaj mi kamyk i to szybko  
Podał mi kamyk a ja rozwałiłam kamyk 
- Ja ... - Powiedział a ja Mu przerwałam 
- Posłuchaj , jeśli powiesz wszystkim co tu się stało nie wybacze ci tego 
-Ok 


<Grey ! Nie pytaj się czy ja Dokończe bo ja zawsze chętnie :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz