poniedziałek, 29 kwietnia 2013

Od Talon'a C.D Akira


Jak zwykle ruszyłem patrolować teren i zobaczyć czy wszyscy strażnicy sobie radzą. Nagle zobaczyłem intruza i szybko go wygoniłem, zobaczyłem miejsce z kąt przyszedł ' czemu tu nikt nie pilnuje?' pomyślałem zdenerwowany. Po chwili zobaczyłem 100m dalej wilczyce, która miała tu stać. Ruszyłem w jej stronę. Gdy byłem blisko wilczyca odwróciła się gwałtownie
-kto tam jest! - zaczęła lekko warczeć
-no brawo przynajmniej masz dobry słuch
-kim jesteś?
-można powiedzieć twoim nowym nauczycielem, jestem Talon, przywódca strażników i powinas stac tam - pokazałem łapą
-ups.. wybacz jestem tu pierwszy raz..
- spokojnie, może wyglądam groźnie ale na nowych na pewno nie krzyczę, na szczęście się zjawilem, bo jakiś intruz wlazł na nasze terytoria
-przepraszam..
-spokojnie - popatrzyłem w prawo i zobaczyłem Angel'a na warcie - można było zauważyć, że nie powinnaś tu stać, jestes za blisko innego strażnika - wilczyca nic nie mówiła - chcesz mogę ci pomóc, czegoś nauczyć... - powiedziałem uśmiechając się

<?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz