niedziela, 28 kwietnia 2013

Od Ezreal'a C.D Nuit

Nie wiedziałem co się dzieje. Nagle zobaczyłem swoje poharatane ciało z perspektywy ptaka, a koło mnie zobaczyłem Nuit.
-Nuit!! - krzyczałem i zbliżyłem się
-Nuit! - chciałem ją dotknąć... ale tylko przez nią przenikłem - nie! Nuit Nuit! - krzyczałem nie mogąc uwierzyć
Po chwili ujrzałem jak zbliża się pomoc, jednak wszyscy stwierdzili, że nie żyję. Nade mną stanęła Alpha, po czym wzleciała w powietrze.. ale.. dalej nic nie widziałem, zobaczyłem światło.. było takie kuszące, że ruszyłem w jego stronę... jeszcze słyszałem głos mojej matki. 'czekak? co ja robię? jesli tak postąpię, juz nigdy ni ujrzę..' odwróciłem się i zobaczyłem płaczaca Nuit
-chodź Ezreal'u - za mną mówiła kojącym głosem moja matka
-nie, nie mogę ...
-możesz, chodź
-nie! nie mogę!! - krzyczałem i moja moc uwolniła się, zobaczyłem tylko biały blask i po chwili normalnie stałem na ziemi. Wszyscy na mnie patrzyli
-Kim jesteś? chcesz zabrać dusze Ezreal'a? - zaczęło na mnie warczeć kilka wilków
W tedy spojrzałem na siebie


-odpowiedz jak do ciebie mówię - w moja stronę zaczęła biec jedna wilczyca
-spokojnie - nagle przede mną pojawiła się Alpha, osłaniając mnie skrzydłem - wiem kto to jest... - powiedziała spokojnie
-kto? - krzyknęło zaciekawionych kilka wilków
-Ezreal.. - powiedziała wilczyca z grupki, która była Nuit
-tak.. - Alpha kiwnęła lekko głową

<Nuit?>




Brak komentarzy:

Prześlij komentarz