czwartek, 25 kwietnia 2013

Od Grey'a - Dołączenie do watahy

Jak zwykle chodziłem po różnych lasach lubię być blisko natury
tak jak mój ojciec...Pewnego dnia jak zwykle zwiedzałem różne
ciekawe lasy po za naszymi terenami i zauważyłem jakąś samicę
Białą, ze skrzydłami pijącą z wodopoju podszedłem do nie
i powiedziałem;
- Witaj
- Kto mówi - Po czym szybko się odwróciła - o witaj kim jesteś ?
- Ja jestem Grey i zwiedzam lasy
- Nasze ?
- Yyy wasze ? Wszystkie bardzo lubię chodzić po lasach a jak masz na imię ?
- Aha, a ja mam na imię Colet. A ty masz jakąś watahę ?
- Tak właściwie to tak, ale lubię zmiany...
- To może do nas dołączysz ?
- No czemu nie ?
- To chodź pokażę ci watahę
- Ok
I poszliśmy po drodzę jeszcze trochęrozmawialiśmy a po dotarciu powiedziałem ;
- To tu?
- Tak tu, a coś nie tak ?
- Nie, nie jest tu bardzo fajnie.

Dokończysz Colet ?

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz