poniedziałek, 20 maja 2013

Od Picallo C. D. Talon

Po całej walce podniosłam się. Myślałam, że wszyscy wokół mnie są już martwi, ale zauważyłam, że Talon oddycha. Miał rozerwaną łapę. Łza spłynęła mi po policzku, ale od razu ją wytarłam. Wilczyca, która leżała martwa, była alfą, która napadła na moją watahę. Była jedyną osobą, dzięki której mogłam odnaleźć część rodziny. Zastanawiałam się co znaczyły te słowa, które szeptała mi do ucha: " Kiedy krwisty księżyc rano wstanie, odkryjesz to kim jesteś. Uciekaj jak najdalej bez przyjaciół i bliskich. A jeśli spotkasz jednorożca - podążaj za nim. On uratuje Ciebie i Twoją watahę". Przerwałam moje myślenie. Wzięłam Talon'a na plecy i zaniosłam nad jezioro, gdzie pełno było ziół, roślin i innych rzeczy, aby wyleczyć każde zwierzę. Nad jeziorem zauważyłam pięknego smoka, a raczej smoczycę, która podążała w naszą stronę. Poczułam bliską więź z nią.

http://img225.imageshack.us/img225/6213/p19dragonuu8.jpg

- Picallo! Pomogę Ci! Jesteś wykończona!
- Witaj! Miło mi Cię poznać. Nie musisz mi pomagać. Chcę uratować mojego jedynego przyjaciela... Poświęcił swoją łapę dla mnie... - opuściłam głowę na dół.
- Jestem Darcy. Smok nocy i księżyca. Chcę być Twoją towarzyszką - odwróciła się i zionęła ogniem do góry.
Zaczęłyśmy zbierać zioła, kawałki materiałów, które mogły by uleczyć łapę Talon'a. Po krótkim czasie, kiedy opatrzyłam łapę Talon'a zauważyłam smoka, bardzo podobnego do wcześniejszego, ale dużo większego.

http://img99.imageshack.us/img99/3230/782smok8vg.jpg

Darcy wzniosła się w powietrze i zaatakowała go, lecz poległa, gdyż smok miał charakterystyczne długie, ostre pazury i drapnął skrzydło. Moja towarzyszka spokojnie opadła na dół. Krzyknęła, żebym uciekała razem z Talon'em, ale jak to ja nie posłuchałam jej. Rzuciłam się na smoka - wbiłam pazury w jego kark, ale on zrzucił mnie. Zaczął zbierać wielką energię, którą skierował w stronę Talon'a.
- Niee! - zaczęłam krzyczeć.
Kula trafiła we mnie, gdyż zasłoniłam Talon'a sobą. Smok podleciał do mnie i swoim pazurem zrobił mi bliznę na oku. Upadłam na Talon'a. Otworzyłam tylko lekko oczy, i widziałam, że Talon również je otworzył.
Darcy widząc to przegoniła smoka. Położyła się obok i strzegła nas.

< Talon? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz