wtorek, 21 maja 2013

Od Kate C.D Talon



- Skoro to jest śmieszne - Powiedziałam, uśmiechając się i przytulając wilka.
Wpadłam na mały pomysł.
- Co powiesz na wycieczkę do wulkanu? - Zapytałam. - Nie w watasze.
- Można się przejść.
Poszliśmy. I po zaledwie dwóch godzinach doszliśmy do celu.
No i weszliśmy do wulkanu.
- Gorąco, nie? - Stwierdziłam.
- Bardzo - Powiedział.
- Chodź tam! - Wskazałam.
Usiedliśmy, nagle nastało trzęsienie ziemi.
Z ognia wyłonił się smok

http://img2.cda.pl/PV9vdnJac257MF8tMjBifjVhMydkZGR6NTVicDg1Yy0_OTJ2NGc5JDg4ZDpqdWdDPDIzOjE3MzI8MjNLMTM1Kj80MCEyNGJxxxxPw==/925bb8a33dadf85bd80c1292b4b9858d.jpg

- Tego nie przewidziałam! - Powiedziałam. - Ale ja kłopoty sprawiam. - Powiedziałam spuszczając łeb i cofając się o krok.

< Talon? >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz