wtorek, 21 maja 2013

Od Grey'a C.D. Nuit

- Hym.. Co mogę ci o niej opowiedzieć
- Co tylko chcesz - Uśmiechnęła się
- No dobra.. Moja rodzina jest bardzo duża
mam 7 rodzeństwa...
- Wow 7 ? trochę was dużo - przerwała mi
- No trochę, moja matka ma na imię Elisa i ma siostrę Margo
a ojciec Rasell ma siostrę Verdene i oby dwie ciocie mają
już partnerów i po 2 szczeniaków no i jeszcze mam tam wujków
i ciotki, dziadka
- To masz naprawdę dużą tą rodzinę...
- No ! A nasze rodzinne spotkania to dopiero zabawa ! - Przerwałem jej
- Rodzinne spotkania ?
- Tak wtedy wszyscy się spotykają ja moje rodzeństwo, ciocie, wujkowie
i inni z mojej rodziny. Może kiedyś się tam wybierzesz ze mną ?
Zawsze jest tam wesoło, wszyscy się dobrze bawią... co?
- Zobaczymy... Jakiś las przed nami !
- O to on ! Las cienia !

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEhwgBRpmDzAl3joDW5QlR1PtFCvvy1ri3AhZjd-unA8z6t712qcIbSOYC-PnNzp9zz6xyp2tdIeFHfo5nCexF_R6Lh9IbitgCktrXMmGhzclvNLJau0PbgVMJge-FULS9ZvmExuGDnq_bg/s200/images+%25285%2529.jpg
https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEiref7qA907AGvItSLtY9RMDwRBGJSV31KWY2q_P94-is2rbSS-hs_JEP82AEFhEUO689Yi7C_IPSmRb7_XvOb2LtDVceL1sBxeTItxwfgK0b7ufJ5t5_7XPVimPd-r598oaC7Lyxakw2g/s200/0808-ciemny-las.jpg



 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
- Strasznie w nim ciemno i ta mgła...
- Tu zawsze jest mgła a słońce w tym lesie świeci tylko rankiem...
- I gdzie teraz mamy iść?
- Więc tak mamy albo, albo. Bo możemy iść przez około 2 godzinę
do wodospadu a później tyle wracać albo zwrócisz na siebie uwagę
cieni... - Nie zdążyłem powiedzieć poniewarz Nuit mi przerwała
- Co ? Dlaczego ja ?! Powiedziałeś że mi mogą coś zrobić bo mnie
nie znają a tobie nic więc...
- I właśnie dlatego ty bo na mnie nie będą zwracać szczególnie uwagi
a na ciebie tak ale spokojnie nic ci się nie stanie !
- No dobrze więc co mam robić ?
- Nic szczególnego wystarczy że zrobisz hałas typu krzyk lub coś w tym
stylu
- Ok. Halo jest tu ktoś ! - Zaczęła bardzo głośno krzyczeć i po chwili
dookoła nas pojawiła się czarna mgła..
- Witajcie cienie ! - Powiedziałem
- Witaj Grey ! Kim jest ta wadera obok ciebie ? Nie powinno jej tu być.
- Ta, ta my tylko chcemy się szybko dostać do Złotego wodospadu
pomożesz nam ? A to jest Nuit.
- Cześć - powiedziała ...
- To chodźcie.. - I Czarna mgła nas otoczyła jak zwykle podczas
takiej "podróży" z cieniami nic się nie czuje oprócz chłodu, zimna..
Po chwili wypadliśmy dosłownie przed jaskinią i powiedziałem
- To tutaj ! - I złapałem ją za łapę i wbiegłem do jaskini po czym
wyszliśmy z drugiej strona a ona na jak tylko spojrzała na wodospad
i to co w okół niej było powiedziała
...

Złoty Wodospad

https://blogger.googleusercontent.com/img/b/R29vZ2xl/AVvXsEjezsZvs0hDxR8OMo9xcfw1d28SYKJmaq9S3VfHlT-_jvYucETickCw92VSShzli0CU5Wxdr_AU4i_F7mzPEePs8jhcsvrRBQeLcUlWkKbKbS_XAnh8XGG-PtNjt1mtxxA2vCQDF2xQI34/s1600/images+%25284%2529.jpg

Nuit ?



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz