niedziela, 12 maja 2013

Grey do Nuit C.D.

Jasne - Uśmiechnąłem się -Jesteś wyrocznią tak ?
- Tak jestem
- wiesz mój brat Redrun też jest wyrocznią w mojej rodzinnej watasze
ja też tam jestem razem z siostrą...
- Ooo to fajnie. A jak się nazywa twoja stara wataha ?
- No nie jest wcale taka stara hehe - Zaczęliśmy się śmiać - Nazywa się
Zakon Ciemności
- Zakon Ciemności ? A czemu właśnie tak ?
- Bo do naszych terenów należy Las Cieni
- Brzmi ciekawie
- A wygląda strasznie
- Hehe nie może być tak źle..
- Ale jest są tam Cienie, Wyglądają jak wielkie, Czarne wilki z zębami
ostrymi jak brzytwa, pojawiają się i znikają no i porywają wilki..
W dodatku nie można im nic a nic zrobić, a w lesie ciągle jest noc
ogółem światło tam nie dociera tylko ciemność i gęsta mgła ale w
środku jest piękny wodospad o złotej wodzie to nasz "Złoty wodospad"
i ma niezwykłą moc uleczania wszelkich ran, nawet śmiertelnych
i dużo innych. To może pójdziemy tam ?
- Ale powiedziałeś,że tam jest niebezpiecznie ?!
- Tak... ale cienie są przyjaciółmi naszej watahy bo nie raz ostrzegły
nas przed niebezpieczeństwem a po za tym słuchają się Redruna
mojego przybranego brata bo Cienie uratowały mu życie a później
ojciec go znalazł... I one nic ci nie zrobią jeśli będziesz tam ze mną
To chcesz iść po tą wodę damy ją waszemu lekarzowi do pomocy
i będziesz mogła sobie też zostawić bo mówiłaś że masz kilku wrogów
więc może się przydać? :)

Nuit ?


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz