niedziela, 12 maja 2013

Toshiko!

Youriko odchodzi i wraca jako Toshiko!


Imie : Toshiko(Dawne Imie:Yuriko ) Ksywka: Tosh
Wiek : 500 lat (nieśmiertelna )
Rodzaj Wilka : Wilk Natury , Mroku i Śmierci ;c
Płeć : Samica
Charakter : Miła , Spokojna ,Odważna, Waleczna , Mocna W Gębie , Pomocna , Inteligętna , Wrażliwa , Cierpliwa ,Ma Poczucie Humoru , Wkurzająca , Wygarnie z każdego Kłamstwo , Uparta na Swoim ,Wesoła , Otwarta dla przyjaciół,szczera, agresywna,  zadziorna Uczciwa ... No i to By było na tyle
Stwanowisko : Szamanka chyba :D
Moce : Moce Vreony czyli
- Wzywanie Duchów
- Przewiduje przyszłość
- Furia Śmierci
- Wzywanie Armi Ciemności i Światła
- Teleportacja Na inny świat
- Oddnowienie Roślin , życia zwierząt
- Stworzenie Tornada, Ognia, Wody i Powietrza
- Stworzenie Gwiezdną Mgłe
- Stworzenie Przepaści Bez Końca
- Ożywianie wilków gdy tego potrzebują nawet gdy są na Duchami
Zakochana : hehehe nie ma , ale może będzie nie wiem , nie wiem ;3
Przyjaciele : Riven , Colet , Luna , Grey , Nuit , Ezrael no i wieleee Innych
Talizamn :


Wcielenia :

- Człowiek:


-Gdy Wpadam W Furie :


- Gdy jestem Aniołem Śmierci lub Wzywam Armie Światła i Ciemności


- Gdy jestem Duchem:


Ja jako Lew i Orzeł :d
Lew :


Orzeł :




 
Towarzysz:
Imie : Hestia
wiek 50000 Lat
Płeć : Samica
Rodzaj : Smok Śmierci i Mroku
Moce : Śmierci
 

Gdy Ona zmienia się w kota :

(Gdy Przyszłam Do Mojej cioci Tom dał Jej jakis Wywar i ona zmieniła się w Smoka ;o )


Ja Jak Byłam Mała :


Zdjecia Gdy jestem człowiekiem :






Tu z moim zmarłym Bratem


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz