niedziela, 12 maja 2013

Od Toshiko (Yuriko) CD Grey'a

- A ty naprawde miły jesteś - Polizałam go po pyszczku i uśmiechnełam się 
- A ty naprawde jesteś zabawna - Odwidzięczył się uśmiechem 
Zaczeliśmy się bawić  jak małe dzieci (xD) .... Słońce było juz ledwo na lini horyzątu 
- Wiesz może pójdziemy za moją nore i tam Poczekamy na Ten Piękny zachód Słońca - Zapytałam się Go 
- ok 
Biegliśmy by do mojej nory i zatrzymaliśmy  . Poszliśmy Prosto i  Poszlismy  za Moją  Nore 
- Wow jak Tu ślicznie ...- Zobaczyłam u  niego zdziwienie 
A wszytko Wyglądało tak :

http://www.tapeciarnia.pl/tapety/600x/141309_zachod_slonca_jezioro_chmury_wysepka_krzewy.jpg
 
- Też Mi się Tu Podoba - popatrzyłam na  niego z Uśmiechem 

 
<Grey ? ... Sorry że tak długo no Ale 1 miałam Konflikt rodzinny a po 2. To dziewczny nie Było i nie miałam jak dokończyć>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz