niedziela, 26 maja 2013

Od Riven C.D. Luke'a

-masz racje - odetchnęłam z ulgą - robi się już późno - uśmiechnęłam się - musimy się wyspać, by mów wogóle jutro się spotkać - powiedziałam i pocałowałam go w policzek - dobranoc! - pobiegłam w stronę swojej jaskini
-dobranoc! - krzyknął Luke i ruszył w swoja stronę
Gdy byłam w swojej jaskini, zobaczyłam śpiącą Lunę
'no tak dowódczynie mają jedna jaskini, zapomniałam ' Położyłam się, al nie mogłam zasnąć, w takich chwilach jak zwykle o północy idę na ulubiona polankę



Po jakimś czasie siedzenia trochę się znudziłam i poszłam do lasu, tam znalazłam wielka skałę na której stanęłam i zawyłam po czym spuściłam łeb.


http://fc07.deviantart.net/fs71/f/2012/046/c/f/azure_forest_by_tanathe-d4putc8.jpg


-wiedziałem, że cię tu znajdę - powiedział miło Luke wychodząc za krzaków
-Luke! co.. co ty tu robisz? - zapytałam troszkę zagmatfana

<Luke?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz