niedziela, 13 lipca 2014

Od Mashoum No Ona C.D Kage

Spojrzałam na niego przeszywająco
-Wybacz, powinieneś przez to zrozumieć kim jestem - uśmiechnęłam się - i że nie mówię takich rzeczy- podeszła bliżej i coś przyciągnęło moją uwagę.
- Ale chyba jesteś mi coś dłużna za jelenia - spojrzałam z powrotem na uśmiechniętego wilka, tez sobie pogrywa co?Zobaczyłam błysk w jego oku
- Może tak, może nie - zachichotałam, chciałam zrobić pewien ruch ale dopiero w tedy dostrzegłam że wilk jest sporawo większy ode mnie i również jest bardzo umięśniony - Dobrze wyjawię Ci, ale pod jednym warunkiem - powiedziałam
-Warunkiem? - Wilk patrzył na mnie wyprostowany, przyznam że wyglądał tak na bardzo groźnego przeciwnika, z którym nie szybko chciała bym się zmierzyć, ale można mieć sojusznika, uśmiechnęłam się pod nosem
-Opowiedz mi o tych ogonach, kiedyś słyszałam o nich pewną legendę, ale w nią nie wierzyłam, chciałabym żebyś mnie zaskoczył - powiedziałam rozkładając się na trawie i wbijając pazury w ziemie - słucham - uśmiechnęłam się ochoczo i położyłam pysk na ziemi kierując wzrok na wilka

<Kage?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz