wtorek, 8 lipca 2014

Od Amy C.D Collet

-Hej, jestem Amy. A ty? Bardzo chętnie cie oprowadzę-uśmiechnęłam się miło. Wilczyca wyglądała na wystraszoną.
-Collet...-powiedziała cicho.
-No to ja was zostawiam-stwierdziła Holly i oddaliła się w sobie tylko znanym kierunku.
-To co chcesz zobaczyć najpierw?-zapytałam wracając wzrokiem do Collet.
-Nie wiem, to ty tu oprowadzasz...-strach powoli jej mijał.
-No to może chodź na plażę..-mruknęłam bez przekonania. Jednak w drodze coś mi się pomyliło i zamiast na plażę, dotarłyśmy tutaj:
http://images3.alphacoders.com/111/111565.jpg
-Emmm... na pewno znasz tereny watahy?-zapytała niezbyt przekonana co do mojego przewodnictwa Collet.
-Tak... chyba źle skręciłyśmy..-westchnęłam i ruszyłyśmy z powrotem. Po chwili doszłyśmy do miejsca, w którym skręciłyśmy i ruszyłyśmy w przeciwna stronę. Tym razem udało nam się dojść na plażę...
http://images7.alphacoders.com/421/421930.jpg
-No i widzisz? Jesteśmy-wyszczerzyłam się.

*Collet? *

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz