poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Zuko C.D Riven

Zdziwiłem się reakcją Riven, a z drugiej strony byłem prze-szczęśliwy, wygrała jednak druga strona. Mogłem trzymać tak waderę wiekami, nic nie mogło by zepsuć tej chwili.
- Co powiesz na wodospad? - szepnąłem jej cicho do ucha.
Alpha wystarczy, że się lekko uśmiechnęła, wiedziałem jaka to odpowiedź. Ponieważ nie była w pełni sił, wziąłem ją na kark, po czym spokojnie wędrowaliśmy przez głęboki las.
- Nie sądziłem, że kiedykolwiek Cie odnajdę, lecz moja nadzieja nigdy nie wygasła - powiedziałem. - od razu cię poznałem, ten Twój piękny zapach, jak anioł piękna, te zwinne ruchy.. - rozmarzyłem się.
Wilczyca wtulona w moje futro na karku uśmiechnęła się zamykając oczy.
- Mógłbym Cie komplementować cały dzień, te szkarłatne oczy niczym bezcenne perły, delikatne futro... - dodałem. - Ułożyłaś sobie życie?
Wilczyca otworzyła oczy i spojrzała na mnie z góry, a ja spojrzałem na nią kątem oka.

< Rivuś? :) >

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz