poniedziałek, 14 lipca 2014

Od Riven C.D Zuko

Byłam zdziwiona że tylko ja byłam w stanie go rozpoznać. Podniosłam pysk i wstałam.
-Chciałam wam coś powiedzieć - odparłam - Ten oto basior jest nowym Alpha!
-Co?! A Operah? - Nagle powiedziała Holly
-Mówiłam Ci, przyjęłam go do stada, ale nie wybaczyłam do końca... - ktoś mi przerwał
-Nawet go nie znasz... - Dodał ktoś, nie miałam czasu zwrócić uwagi kto to powiedział
-Naprawdę go nie poznajecie? - zapytałam, nie chciałam się odwracać, bo bałam się że zobaczę smutny wzrok basiora - To jest... Zuko
-Zuko?! - wykrzyknęła Shayen i podeszła do wilka - To naprawdę ty? - wilczyca go przytuliła, a reszta podeszła i zaczęli rozmawiać i przepraszać za reakcje
Uśmiechnęłam się i wycofałam znikając w lesie, niech się nim nacieszą i tak wczoraj go ukradłam na zbyt długo, nie zasłużyłam...

<Zuko?>

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz